نکاتی برای دکوراسیون آشپزخانه

نکاتی برای دکوراسیون آشپزخانه

نکاتی برای دکوراسیون آشپزخانه

یکی از فضاهای بسیار مهم در ساختمان آشپزخانه است و کسی که ساختمان و خانه یا دفتر کار را می سازد باید هنگام ساخت آشپزخانه و برای بکار بردن مصالح و تهویه و نور و هم چنین انتخاب کابینت ها و .. دقت و حساسیت زیادی را به خرج دهد زیرا افراد خانه دار بیشترین وقت خود را در آشپزهانه میگذرانند و به همین جهت این فضا از اهمیت خاصی برخوردار است.

با افزایش آگاهی و استفاده از تزئینات آشپزخانه می توانید در شرایط شلوغ آشپزخانه ها باعث حال خوب خود شوید. در زیر ما مواردی را برای زیبایی بیشتر آشپزخانه شما بیان کرده ایم.

هنگام مشاهده دکوراسیون آشپزخانه کابینت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند زیرا کابینت های زیبا آشپزخانه ها را به محیط های بسیار متفاوتی تبدیل می کنند. انتخاب کابینت ها که هم برای زیبایی آشپزخانه و هم چنین کاربرد فراوان آنها استفاده می شود بسیار مهم است ، انتخاب مواد اولیه مرغوب برای ساخت کابینت ها نه تنها بر ارزش خانه و ظاهر آن تأثیر می گذارد بلکه بر میزان ماندگاری آن نیز تأثیر بسزایی دارد.

آشپزخانه ها مکان هایی با رطوبت و گرمای نسبتاً شدید هستند. لکه ها و پاشیدگی ها معمول هستند به همین دلیل انتخاب کابینت مرغوب و با کیفیت و همچنین تمیز کردن مرتب آنها تاثیر بسزایی در زیبایی آشپزخانه شما دارد.

اگر فضا به شما اجازه می دهد، یک آشپزخانه روباز را انتخاب کنید برای یک فضای آرام یک آشپزخانه روباز درست کنید.  برای در امان ماندن از گزند آفتاب می توانید از سایبان برقی استفاده کنید.

پنجره های عظیم و چراغ های خیره کننده برای آشپزخانه های بزرگ یک امر ضروری است.

طراحی آشپزخانه به شکل U را برای آشپزخانه بزرگ امتحان کنید.

رنگ های ترکیبی را  در دکوراسیون آشپزخانه امتحان کنید.

همچنین می توانید رنگ های تیره و پررنگ را برای یک آشپزخانه بزرگ امتحان کنید تا دنج و دلپذیر باشد.

به روشنایی آشپزخانه خود اهمیت دهید. وقتی صحبت از دکوراسیون آشپزخانه و طراحی آشپزخانه می شود ، همه ما بسیار محافظه کار هستیم. با این حال، در حالی که برخی از قوانین مهم آشپزخانه وجود دارد که با کاربرد و ایمنی همراه است ، شما باید مایل باشید که وقتی صحبت از دکوراسیون آشپزخانه می شود ، خارج از چارچوب فکر کنید. نور پردازی در همه جای خانه مهم است، اما در طراحی آشپزخانه شما بیشترین اهمیت را دارد. روشنایی تفاوت زیادی در اندازه فضا ایجاد می کند. به عنوان مثال، نور روشن تمایل دارد تا فضا ها را بزرگتر از آنچه هستند نشان دهند. همچنین روشنایی برای تنظیم روحیه بسیار حیاتی است. این می تواند آشپزخانه شما را بسیار مدرن، دنج، سنتی یا صمیمی کند. این یک قسمت بسیار مهم در نحوه تزئین آشپزخانه است.

برای گرفتن الهام از آشپزخانه، به مجلات و نمایشگاه های دکوراسیون که توسط طراحان حرفه ای گرد آوری شده و ایده کاملاً روشنی از سبک آشپزخانه دارند. نگاه کنید زیرا آنها اغلب عقاید غیر معمول و هوشمندانه ای دارند که می توانید از ایده های جدید آشپزخانه برای منحصر به فرد کردن آشپزخانه استفاده کنید. برای برخی از ایده های آشپزخانه واقعا عالی ، نگاهی به Pinterest بیندازید تا ایده های بسیار نامتعارف، اصلی و ابتکاری طراحی آشپزخانه را ببینید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *