مشکلات آشپزخانه کوچک

مشکلات آشپزخانه کوچک

مشکلات آشپزخانه کوچک

اگرچه مشکلات زیر فقط به آشپزخانه های کوچک محدود نمی شود ، اما اگر فضای زیادی ندارید چالش برانگیز است.اما دارندگان آشپزخانه کوچک ناراحت نباشند – ما در اینجا هستیم تا چند راه حل برای این مشکل ارائه دهیم.

کمبود فضای ذخیره سازی

یکی از رایج ترین مشکلات طراحی آشپزخانه که ناشی از برنامه ریزی ضعیف است ، کمبود فضای ذخیره سازی است.این می تواند به راحتی منجر به بهم ریختگی ، آشفتگی و ناامیدی شود.کمبود فضای ذخیره سازی همیشه یک مشکل بزرگ در فضاهای کوچک است.با داشتن یک آشپزخانه کوچک ، معمولاً کمبود کابینت برای وسایل آشپزی بزرگ یک مسئله است.اما وقتی نوبت به ذخیره سازی می رسد ، فراتر از کابینت ها فکر کنید.

به آشپزخانه یا نقشه خود نگاه کنید.در چه مناطقی ممکن است فضای اضافی را تهیه کنید؟آیا یک قطعه دیوار بلااستفاده وجود دارد که بتوانید یک تخته چوبی قرار دهید یا میله های فلزی را برای سازماندهی وسایل خود قلاب کنید؟تا میتوانید از فضاهای خالی و بلااستفاده آشپزخانه استفاده کنید و با نصب قلاب ها ، قفسه ها و غیره از آن فضاهای خالی نهایت استفاده را ببرید.همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید.

آشپزخانه کوچک

درهم ریختگی بیش از حد وجود دارد

درهم و برهمی تنها مورد آشپزخانه های کوچک نیست ، اما آشپزخانه های کوچک به دلیل کمبود جا می توانند به سرعت درهم و برهم شوند.

در مرحله طراحی ، به حداقل رساندن رنگ های استفاده شده و چسبیدن به رنگ های خنثی یا همراهی با وسایل یکپارچه و کابینت های تمام قد از جمله راه های کاهش آشفتگی بصری در آشپزخانه کوچک است.انصراف از سخت افزار کابینت و چسبیدن به کابینت های بدون دسته راه دیگری برای کاهش ظاهر نامرتب است.

من در آشپزخانه ام فضایی برای غذا خوردن / کار / سرگرمی ندارم

با داشتن خانه های کوچکتر ، فضاهای چند منظوره بسیار محبوب می شوند و آشپزخانه ، به عنوان قلب خانه ، یکی از مناطق اصلی چند منظوره است.اگر فکر می کنید که آیا حتی می توانید در یک آشپزخانه کوچک مثل آشپزخانه خود غذا بخورید ، کار کنید یا سرگرمی کنید ، احتمال این وجود دارد.برای این منظور میتوانید از میزها و صندلی های تاشو در کنار دیوارهای خالی استفاده کنید تا در مواقعی که به آنها نیاز ندارید ، کنارشان بگذارید.همیشه صندلی های بدون بازو انتخاب کنید – از این طریق می توانید فضای زیادی را نیز ذخیره کنید.

آشپزخانه من بیش از حد تاریک احساس می شود

طرح های رنگی برای تأثیرگذاری بر احساس شما در یک فضا بسیار مهم هستند.پالت های رنگ روشن و سطوح بازتابنده برای کمک به پرش نور در اطراف و افزایش حس فضا در آشپزخانه کوچک شما بسیار مناسب هستند.لازم نیست سفید باشد.

با آشپزخانه کوچک چه کنیم

نور مناسب نیز لازم است.نور قسمت اساسی آشپزخانه است.این امکان را برای شما فراهم می کند تا راحت و بدون بهم ریختن چیزی آشپزی کنید.

اطمینان حاصل کنید که نور کافی از طریق پنجره به آشپزخانه شما جریان دارد.شما باید پرده های پنجره هایی که نور روز را ایجاد می کنند ، کنار بزنید و فقط از پرده های شفاف استفاده کنید.همچنین نور کافی مصنوعی را برنامه ریزی کنید.

برای آشپزخانه های کوچک ، یک چراغ منفرد سقفی ممکن است کافی باشد.چراغ های زیر کابینت یا چراغ های زیر قفسه را برای تمرکز بر قسمت هایی در آشپزخانه که برای کارهای خاص استفاده می شود ، تکمیل کنید.

اگر کابینت های شما رنگ تیره ای دارند ، با جذب تمام نور اتاق باعث می شوند آشپزخانه کوچکتر به نظر برسد.باید رنگ کابینت اصفهان را به رنگ روشن تری تغییر دهید.اگر حالت خوبی ندارند ، آنها را تعویض کرده و موارد جدید را جایگزین آنها کنید.

کلام نهایی

به غیر از لیست بالا ، مشکلات زیاد دیگری وجود دارد که صاحبان آشپزخانه های کوچک با آن روبرو هستند.ترفندهای بی شمار دیگری نیز وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها ظاهر آشپزخانه کوچک خود را ارتقا دهید.برای جادار جلوه دادن یک آشپزخانه کوچک باید کمی خلاق باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *