5 ایده دکوراسیون سازگار با محیط زیست برای خانه شما

5 ایده دکوراسیون سازگار با محیط زیست برای خانه شما

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق شما می تواند یک چالش باشد و زمانی که شما تمایلی به خرید چیزی در بازار ندارید که سازگار با محیط زیست نباشد ، سخت تر می شود.اما نگران نباشید!اگر از موادی استفاده می کنید که از قبل در دسترس شماست و اگر بیشتر تزئینات خود را از طبیعت بگیرید، به محیط زیست لطف خواهید کرد!

به خاطر داشته باشید که اگر قطعات تزئینی ساخته شده از پلاستیک یا هر چیز دیگری دارید که قبل از آگاهی از محیط زیست و وضعیت فعلی آن خریده اید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به جای دور ریختن آن، همه آن چیزها را نگه دارید.تا جایی که ممکن است از آن استفاده کنید و پس از پایان عمر ، راهی برای بازیافت آن پیدا کنید.

اگر هنوز احساس می‌کنید خانه‌تان نیاز به بازسازی دارد و به دنبال دکوراسیون سازگار با محیط زیست هستید ، به خواندن ادامه دهید!

دکوراسیون سازگار با محیط زیست

  • از گل ها و عناصر طبیعی استفاده کنید

وقتی صحبت از دکوراسیون داخلی به میان می آید، هیچ چیز به اندازه یک تم طبیعی محبوب نیست.گل‌ها و گیاهان برخی از رایج‌ترین ابزارهایی هستند که وقتی افراد سعی می‌کنند فضای زندگی را آرام و دلپذیر کنند، استفاده می‌شوند.

هر چند باید مراقب باشید.همه گل‌ها منشأ اخلاقی ندارند و برخی از دسته گل‌هایی که سفارش می‌دهید ممکن است از کشوری دیگر وارد شوند.این بدان معناست که نه تنها در مزارعی رشد کرده‌اند که استفاده بیش از حد از آفت‌کش‌ها و کودها به آب‌های محلی آسیب می‌رساند و به افرادی که در آنجا کار می‌کنند دستمزدهای کمی داده می شود، بلکه دسته‌های گل جدید دارای ردپای کربن عظیمی هستند ، زیرا از کشور دیگری به خانه شما منتقل شده‌اند.

بنابراین بله، همه گیاهان منشأ اخلاقی ندارند، اما همیشه می‌توانید گل‌هایی را که منشا اخلاقی دارند، بخرید، گل‌های همان فصل را بخرید و گیاهان را مستقیماً از افرادی که آنها را در منطقه شما پرورش می‌دهند و در بازارهای کشاورزان محلی می‌فروشند، خرید کنید.

  • مبلمان یا دکور قدیمی

اگر نگران محیط‌ زیست هستید، اجناس قدیمی ، بی‌نظیر هستند.لازم نیست مبلمان گران قیمت دهه 1960 باشد، فقط می تواند یک کاناپه یا میزی باشد که به جای خریدن یک مبلمان جدید، آن را دست دوم خریده اید – به این ترتیب از تبدیل شدن مواد بیشتری به زباله جلوگیری می کنید.

  • گیاهان داخلی را اضافه کنید

گیاهان بهترین دفاع ما در برابر آلودگی هستند و احتمالاً بهترین چیز برای خانه شما نیز هستند.بسیاری از گیاهان داخلی باعث ایجاد آشفتگی زیادی نمی شوند و حتی به شاداب نگه داشتن اتاق نشیمن شما کمک می کنند.گیاهانی را انتخاب کنید که به مراقبت کمتری نیاز داشته باشند و در عین حال زیبا باشند.

  • از رنگ دیوار غیر سمی استفاده کنید

طراحی داخلی سازگار با محیط زیست

بیشتر رنگ‌های دیوار ،مواد شیمیایی را منتشر می‌کنند که واقعاً برای جو خوب نیستند، به همین دلیل است که رنگ‌های سازگار با محیط زیست بهترین دوستان شما هستند.این نوع رنگ حتی فقط برای محیط زیست دوستانه نیست – برای بینی شما نیز بهتر است و هیچ حساسیتی که قبلاً ممکن است داشته باشید را تحریک نمی کند.رنگ های دیوار دارای مواد شیمیایی ، واقعاً بهترین چیز برای رنگ آمیزی دیوارهای اتاق خواب شما نیستند.

  • مراقب باشید که چوب از کجا می آید

اگر می‌خواهید مبلمان جدیدی داشته باشید یا اگر می‌خواهید چوبی در خانه‌تان اضافه شود، مطمئن شوید که چوب از منابع اخلاقی می‌آید و به جنگل‌زدایی کمک نمی‌کنید.به شرکتی که از آن خرید می‌کنید و اینکه چگونه مصالح خود را به دست می‌آورند، نگاه کنید.

می‌توانید از خرید از شرکت‌های بزرگ انصراف دهید و روی خرید وسایل خود از هنرمندان محلی و کسب‌وکارهای کوچک تمرکز کنید – علاوه بر این، می‌توانید در مورد سیاست‌های کاری بپرسید و مطمئن شوید که آنها دستمزد کافی به کارگران خود می‌دهند.

طراحی دکوراسیون اتاق شما کار سختی است و موارد زیادی هست که باید در نظر گرفته شود تا بهترین نتایج را دریافت کنید.ما پیشنهاد می کنیم تا آنجا که میتوانید ، برای ایجاد هر تغییر در خانه راه حلی را پیدا کنید که سازگار با محیط زیست باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *