بازسازی خانه با صرف هزینه کم

بازسازی خانه با صرف هزینه کم

با این اوضاع اقتصادی دیگه خیلی از مردم قدرت خرید خانه های جدید و شیک را ندارد به همین دلیل بهترین راهکار برای داشتن خانه های به روز تنها بازسازی ساختمان و نوسازی آن میماند . بازسازی هم مانند طراحی دکوراسیون اصفهان در این روزها خیلی باب شده است به خصوص بازسازی نمای خارجی و داخلی .

این مطالب همه طبق آماری است که به دست آمده ولی شما خودتان هم میتوانید به چشم ببینید مثلا خیلی کم شده در کوچه و خیابان چشممان به یک ساختمان سیمانی بیفتد و یا خانه های ویلایی تعدادشان کم شده است .  اگر خانه شما خیلی قدیمی است و نیاز به نوسازی دارین بهتر است از آشپزخانه شروع کنید .

بیشترین هزینه هم برای بازسازی ساختمان در قسمت آشپزخانه است تنها به دلیل داشتن کابینت ها. اگر کابینت فلزی دارین در اولی اقدام نوسازی باید تبدیل به کابینت های ام دی اف شود، کابینت ام دی اف بنابر ضخامت و انواع مختلفی که دارد، دارای قیمت های متفاوتی است . اگر میخواهید با هزینه کم آشپزخانه ای شیک را طراحی کنید باید با شرکت های بازسازی در میان بگذارید که مثلا ما برای بازسازی x تومان درنظر گرفته ایم تا آن ها با توجه به بودجه شما کابینت، کف ، سقف و خیلی از ابزار مثل سینک، هود و…. را برای شما انتخاب و کار کنند .

کابینت

سقف : سقف آشپزخانه را سعی کنید از سقف های کشسان با نورپردازی خوب استفاده کنید، بعد از کابینت سقف و دیوارها بیشتر از سایر قسمت های آشپزخانه به چشم می آیند. هم شرکت های بازسازی میتوانند برای شما سقف زیبا و مناسب را طراحی کنند و هم شرکت هایی که کار تخصصی سقف باریسول و کناف انجام میدهند که امروزه تعداد این ها به خصوص در کلان شهرهای تهران ، اصفهان ، شیراز و…. کم نیست . کافیست برای پیدا کردنشان کناف تهران و یا بازسازی ساختمان اصفهان را دنبال کنیم، از طریق موتور های جستجو و یا شبکه های اجتماعی و یا از دوستان و آشنایانی که کار کناف و بازسازی در خانه و محل کارشان انجام داده اند .

کف : بعد از سقف و کابینت ، برای کف فکری بیندیشید، کف باید هماهنگ با سایر قسمت های خانه باشد: کفپوش؛  پارکت، سنگ،  سرامیک و …از مواردی است که میتوان برای کف انتخاب کرد .

دیوارها : اگر امکان قرار دادن پنجره به بیرون از خانه را دارید حتما سعی کنید پنجره ای بزرگ در آشپزخانه طراحی کنید. آشپزخانه قلب خانه است پس به آن اهمیت دهید . از رنگ روشن برای دیوار ها استفاده کنید حتی اگر کابینت های شما رنگ چوب تیره ای دارند .

و مرحله آخر که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و نوسازی آشپزخانه دارد، ابزارهایی مثل شیرآلات، هود، سینک و… است که طبق متراژ و بودجه شما طراحی میشود اگر متراژ آشپزخانه کم باشد حتما از فر توکار و هودهای عمودی استفاده میشود، میز صبحانه خوری در کابینت طراحی میشود و موارد بسیاری دیگر از این قبیل انجام میگیرد . سعی کنید از ابزار به خصوص شیرآلات جنس خوب استفاده کنید نه تنها در ظاهر تاثیر دارد بلکه هرچه عمر مفید این وسایل بیشتر باشد در هزینه های شما صرفه جویی شده است .

کابینت آشپزخانه اصفهان

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *