ساخت کمد دیواری اصفهان

کمد دیواری یکی از اجزای بسیار مهم طراحی داخلی به شمار می آید. برای اینکه یک خانه مرتب باشد بهتراست که بعضی از وسایل در معرض دید نبوده و در جایی نگه داشته شوند در قدیم برای این منظور از گنجه و یا صندوقچه استفاده می کردند .امروزه کارایی بالای کمد دیواری که یکی از دلایل آن هم کوچکتر شدن فضای خانه هاست باعث شده است تا یک جز جدا نشدنی از خانه باشد .

همانطور که می دانیم کمد دیواری نسبت به کمدهای معمولی فضای کمتری اشغال کرده و ظاهر زیبا و یکدستی به اتاق ها میدهد به همین دلیل است که ما در هنگام خرید خانه و یا بازسازی به کمد ها توجه خاصی کرده و دنبال خانه هایی با کمدهای زیادتر و شکیل تر هستیم.

مجموعه طرح نو با سابقه درخشان در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، آماده ارائه انواع کمد دیواری باکیفیت و زیبا به شما عزیزان استما در طرح نو از متریال‌های مرغوب و باکیفیت در ساخت کمد دیواری استفاده می‌کنیم و با در نظر گرفتن نیازها و سلیقه شما، بهترین طرح را برای شما ارائه می‌دهیم.علاوه بر کمد دیواری، طرح نو در زمینه‌های دیگر نیز فعالیت می‌کند، از جمله: فروش عمده کاغذ دیواری ما طیف گسترده‌ای از کاغذ دیواری‌ها را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع به شما عزیزان ارائه می‌دهیم.

ویژگی های یک کمد دیواری خوب

جنس کمد: یکی از مهمترین ویژگی های کمد دیواری جنس و کیفیت کمد می باشد کمد دیواریهای قدیمی بیشتراز جنس چوب بوده و امروزه هم هنوز از چوب استفاده می شود ولی به دلیل اینکه هرروز جمعیت رو به افزای شاست و ساخت و ساز هم بیشتر شده بشر به این فکر افتاده تا به جز چوب از محصولات دیگری استفاده کند MDF که امروزه تا حدودی جای چوب را گرفته یکی از نمونه های مناسب و زیبا برای ساخت کمد می باشد.

انواع کمد: کمد ها انواع مختلفی دارد عموما کمد دیواری ها را در مدل هایی مانند ریلی ، کشویی و کلاسیک ساخته می شود که هرکدام با توجه به فضا و استفاده ای که از کمد م یشود متفاوت می باشد.

فضای کمد: کمد ها را باید تا حد امکان بهینه ساخت و در هنگام ساخت علاوه بر زیبایی کمد به فضای خالی کمد دقت کنیم تا باتوجه به فضای کوچک خانه ها و اتاق ها کمد طوری ساخته شود تا هم ظاهر یکدست و زیبایی داشته و هم بتوان وسیلهای بیشتری را در آن جا دهیم.